Obsługa informatyczna firm
Kompleksowe usługi outsourcingu IT
Obsługa informatyczna firm
Kompleksowe usługi outsourcingu IT
Stała współpraca outsourcingowa
Umowa o świadczenie wsparcia firmy w zakresie usług informatycznych to wygodne rozwiązanie dla firm. Współpracujemy zarówno z mikrofirmami jak i dużymi przedsiębiorstwami.
W każdej firmie są komputery. Jednak nie każda firma może sobie pozwolić na ich awarię. Dlatego oferujemy naszym klientom stały nadzór nad komputerami w firmie oraz szybką reakcję na wypadek awarii.
Korzystanie z naszej oferty outsourcingu informatycznego pozwala Klientom redukować zbędne koszty związane z zatrudnieniem, świadczeniami socjalnymi, szkoleniami oraz urlopami i zwolnieniami lekarskimi pracowników z działu informatycznego
Czy warto? Warto odpowiedzieć sobie na 3 pytania:
- Ile razy awaria komputera przytrafiła się, gdy trzeba było pilnie wystawić faktury, albo wysłać/odebrać ważne zamówienie?
- Czy utraciliśmy kiedyś dane i nie mieliśmy kopii zapasowej?
- Ile to kosztowało firmę?
Gdy w firmie nikt nie czuwa nad prawidłowym działaniem infrastruktury informatycznej, awarie zdarzają się jak na złość w najgorszym możliwym momencie, a (szczególnie w mniejszych firmach) "znajomy informatyk" akurat nie ma czasu podjechać.
Przestój w pracy firmy, to zazwyczaj spore straty, dlatego warto zabezpieczyć się przed takimi przykładami jak powyżej.
Jesteśmy gotowi obsłużyć informatycznie każdą firmę, niezależnie od używanych przez nią systemów operacyjnych/programów.
Współpraca outsourcingowa z A1 Komputery pozwoli każdemu przedsiębiorcy zająć się jego biznesem. A po naszej stronie będzie:
- sprawowanie opieki administracyjnej nad siecią komputerową
- rozbudowa infrastruktury sieciowej
- administracja stroną internetową
- inwentaryzacja
- czyszczenie, konserwacja, modernizacja urządzeń
- naprawy bieżące
- bezpieczeństwo systemów informatycznych
- kontrola aktualności oprogramowania
- systemy archiwizacji danych
- współpraca z producentami posiadanego oprogramowania
Zebraliśmy nasze usługi w kilka podstawowych pakietów
Inne parametry dopasujemy indywidualnie
Pakiet Mikro
zalecane dla firm:
1-2 komputery
- wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - 1 w miesiącu
- czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 2 godzin
- wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 1 w miesiącu
- czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki
Pakiet Mini
zalecane dla firm:
3-6 komputerów
- wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - 1 w miesiącu
- czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 3 godzin
- wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 2 w miesiącu
- czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki
Pakiet Medium
zalecane dla firm:
7-10 komputerów
- wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - do 3 w miesiącu
- czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 3 godzin
- wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 3 w miesiącu
- czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki
Pakiet Maks
zalecane dla firm:
powyżej 10 komputerów
- wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - do 4 w miesiącu
- czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 4 godzin
- wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 5 w miesiącu
- czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki
Stała współpraca outsourcingowa
Umowa o świadczenie wsparcia firmy w zakresie usług informatycznych to wygodne rozwiązanie dla firm. Współpracujemy zarówno z mikrofirmami jak i dużymi przedsiębiorstwami.
W każdej firmie są komputery. Jednak nie każda firma może sobie pozwolić na ich awarię. Dlatego oferujemy naszym klientom stały nadzór nad komputerami w firmie oraz szybką reakcję na wypadek awarii.
Korzystanie z naszej oferty outsourcingu informatycznego pozwala Klientom redukować zbędne koszty związane z zatrudnieniem, świadczeniami socjalnymi, szkoleniami oraz urlopami i zwolnieniami lekarskimi pracowników z działu informatycznego
Czy warto? Warto odpowiedzieć sobie na 3 pytania:
- Ile razy awaria komputera przytrafiła się, gdy trzeba było pilnie wystawić faktury, albo wysłać/odebrać ważne zamówienie?
- Czy utraciliśmy kiedyś dane i nie mieliśmy kopii zapasowej?
- Ile to kosztowało firmę?
Gdy w firmie nikt nie czuwa nad prawidłowym działaniem infrastruktury informatycznej, awarie zdarzają się jak na złość w najgorszym możliwym momencie, a (szczególnie w mniejszych firmach) "znajomy informatyk" akurat nie ma czasu podjechać.
Przestój w pracy firmy, to zazwyczaj spore straty, dlatego warto zabezpieczyć się przed takimi przykładami jak powyżej.
Jesteśmy gotowi obsłużyć informatycznie każdą firmę, niezależnie od używanych przez nią systemów operacyjnych/programów.
Współpraca outsourcingowa z A1 Komputery pozwoli każdemu przedsiębiorcy zająć się jego biznesem. A po naszej stronie będzie:
- sprawowanie opieki administracyjnej nad siecią komputerową
- rozbudowa infrastruktury sieciowej
- administracja stroną internetową
- inwentaryzacja
- czyszczenie, konserwacja, modernizacja urządzeń
- naprawy bieżące
- bezpieczeństwo systemów informatycznych
- kontrola aktualności oprogramowania
- systemy archiwizacji danych
- współpraca z producentami posiadanego oprogramowania
Zebraliśmy nasze usługi w kilka podstawowych pakietów
Inne parametry dopasujemy indywidualnie
Pakiet Mikro
zalecane dla firm:
1-2 komputery
- wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - 1 w miesiącu
- czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 2 godzin
- wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 1 w miesiącu
- czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki
Pakiet Mini
zalecane dla firm:
3-6 komputerów
- wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - 1 w miesiącu
- czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 3 godzin
- wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 2 w miesiącu
- czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki
Pakiet Medium
zalecane dla firm:
7-10 komputerów
- wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - do 3 w miesiącu
- czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 3 godzin
- wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 3 w miesiącu
- czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki
Pakiet Maks
zalecane dla firm:
powyżej 10 komputerów
- wizyty konserwacyjne (umówione na żądanie) - do 4 w miesiącu
- czas trwania wizyty konserwacyjnej - do 4 godzin
- wizyty awaryjne (reakcja tego samego dnia roboczego, lub następnego dnia do południa - 5 w miesiącu
- czas trwania wizyty "awaryjnej" - bez ograniczenia, do naprawienia usterki