Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Skoro tu trafiłeś, to znaczy, że chcesz zgłębić tajniki Google Moja Firma. Z naszą pomocą poznasz wszelkie wady i zalety tego udogodnienia. Czym właściwie jest narzędzie Google i jakie funkcje ma spełniać? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.
Google Moja firma to bezpłatne narzędzie internetowe, które umożliwia lokalnym firmom publikację profilu firmy w wyszukiwarce Google i Mapach Google. Dzięki tej aplikacji mogą zaistnieć w Internecie i uzyskać lepszą widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania Google.
„Teraz nie robi się pozycjonowania.
Dzieje się to samo, gdy wszystko inne działa, jak należy”. ~ Chad Pollitt
Śmiało można powiedzieć, że Google Moja Firma to coś w rodzaju cyfrowego dowodu Twojej firmy. Aplikacja sprawdzi się zarówno dla freelancerów, przedsiębiorców na JDG, jak i małych oraz średnich firm.
Dzięki Google Moja Firma będziesz mógł kontaktować się z klientami, sprawdzać, jak wchodzą w interakcję z Twoją firmą oraz aktualizować jej profil.
Chcesz wyświetlać się w wyszukiwarce Google na górze i z boku bezpłatnych wyników wyszukiwania, i wykazów na mapach?
Jak każdy przedsiębiorca szukasz dla siebie najlepszych marketingowych rozwiązań. Zależy Ci na tym, aby zwiększyć sprzedaż w firmie? Optymalizacja wpisu z pewnością może Ci pomóc. Decydując się na aplikację Google:
Pytania i odpowiedzi – funkcja ta umożliwia użytkownikom zadawanie pytań na Twojej stronie Google Moja Firma. Na te pytania może odpowiedzieć każdy, dlatego regularnie sprawdzaj nowe pytania i odpowiadaj na nie tak szybko, jak to możliwe. To istotne, jeśli chcesz uniknąć ryzyka, niedokładnej lub fałszywej informacji.
Wpis Google – opcja, która daje możliwość przekazywania informacji o produktach, usługach, działalności lub wszelkich wiadomościach, czy wydarzeniach związanych z Twoją firmą. Publikowanie różnego rodzaju treści pomoże Ci w zwiększeniu zysków.
„Świetna treść to najlepsze narzędzie sprzedaży na świecie”. ~ Marcus Sheridan – Mówca
Opinie – opcja ta pozwala klientom na pozostawienie recenzji Twojej firmy. To świetny sposób na poznanie ich opinii na temat oferowanych produktów, usług i samej obsługi. Oceny wahają się od 1 do 5 gwiazdek.
„Dbaj o klientów bardziej niż o siebie.
Dobrze na tym wyjdziesz”. ~ Derek Sivers – CD Baby
Do założenia konta Google Moja Firma potrzebujesz prawidłowego adresu e-mail i wszystkich podstawowych danych. Jeśli podasz nieprawdziwe informacje lub Twoja firma nie będzie poprawnie zarejestrowana w CEIDG Twoja wizytówka może zostać zawieszona przez Google.
Z poziomu jednego konta Google moja firma można zarządzać kilkoma firmami. Nie musisz zakładać nowych kont dla każdej firmy. Możliwe jest także posiadanie kilku firm i zarządzanie kilkoma wpisami w Google. Wystarczy, że dodasz nową placówkę do swojego konta Google.
Utworzenie konta i zarządzanie nim jest bezpłatne!
Google określa wyniki wyszukiwania lokalnego, na podstawie trzech kryteriów. Dlatego tak ważna jest optymalizacja wpisu na różne sposoby – sam musisz dojść do tego, jak dobrze wizytówka w Google będzie pasować do wyszukiwania potencjalnego klienta.
„Google zignoruje Cię wtedy,
kiedy Ty zignorujesz ludzi szukających Ciebie w sieci”. ~ Niel Tan
Klienci zdecydowanie częściej uznają wiarygodność firm, których wizytówki znajdują się w wyszukiwarce Google i Mapach Google. Zastanów się nad tym. Od kogo chętniej kupujesz i jakie miejsca częściej odwiedzasz? Tak myślałem.
Jeśli poważnie myślisz o poprawie swojej lokalnej pozycji, Google Moja Firma to coś, co pomoże Ci w przeskoczeniu kilku miejsc w wyszukiwarce. Pamiętaj, że marketing to cały mechanizm. Żeby był skuteczny, wszystkie tryby muszą działać.