Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Google Moja Firma – skuteczne narzędzie marketingowe

Google Moja Firma – skuteczne narzędzie marketingowe

Skoro tu trafiłeś, to znaczy, że chcesz zgłębić tajniki Google Moja Firma. Z naszą pomocą poznasz wszelkie wady i zalety tego udogodnienia. Czym właściwie jest  narzędzie Google  i jakie funkcje ma spełniać? Tego dowiesz się z poniższego artykułu. 

Czym jest Google Moja Firma?

Google Moja firma to bezpłatne narzędzie internetowe, które umożliwia lokalnym firmom publikację profilu firmy w wyszukiwarce Google i Mapach Google. Dzięki tej aplikacji mogą zaistnieć w Internecie i uzyskać lepszą widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania Google.

„Teraz nie robi się pozycjonowania.

Dzieje się to samo, gdy wszystko inne działa, jak należy”. ~ Chad Pollitt

Śmiało można powiedzieć, że Google Moja Firma to coś w rodzaju cyfrowego dowodu Twojej firmy. Aplikacja sprawdzi się zarówno dla freelancerów, przedsiębiorców na JDG, jak i małych oraz średnich firm.

Dzięki Google Moja Firma będziesz mógł kontaktować się z klientami, sprawdzać, jak wchodzą w interakcję z Twoją firmą oraz aktualizować jej profil.

Chcesz wyświetlać się w wyszukiwarce Google na górze i z boku bezpłatnych wyników wyszukiwania, i wykazów na mapach?

Co zyskujesz, wybierając bezpłatne narzędzie Google Moja Firma?

Jak każdy przedsiębiorca szukasz dla siebie najlepszych marketingowych rozwiązań. Zależy Ci na tym, aby zwiększyć sprzedaż w firmie? Optymalizacja wpisu z pewnością może Ci pomóc. Decydując się na aplikację Google:

  • Wyróżnisz się na tle lokalnej konkurencji.
  • Kontrolujesz, jakie informacje o Twojej firmie widzą potencjalni klienci.
  • Jako pierwszy pojawiasz się na stronie wyników, a także na mapach Google.
  • Zbudujesz lepsze relacje z klientami. 

Jakie funkcje oferuje Google Moja Firma?

Pytania i odpowiedzi – funkcja ta umożliwia użytkownikom zadawanie pytań na Twojej stronie Google Moja Firma. Na te pytania może odpowiedzieć każdy, dlatego regularnie sprawdzaj nowe pytania i odpowiadaj na nie tak szybko, jak to możliwe. To istotne, jeśli chcesz uniknąć ryzyka, niedokładnej lub fałszywej informacji.

Wpis Google – opcja, która daje możliwość przekazywania informacji o produktach, usługach, działalności lub wszelkich wiadomościach, czy wydarzeniach związanych z Twoją firmą. Publikowanie różnego rodzaju treści pomoże Ci w zwiększeniu zysków. 

„Świetna treść to najlepsze narzędzie sprzedaży na świecie”. ~ Marcus Sheridan – Mówca

Opinie – opcja ta pozwala klientom na pozostawienie recenzji Twojej firmy. To świetny sposób na poznanie ich opinii na temat oferowanych produktów, usług i samej obsługi. Oceny wahają się od 1 do 5 gwiazdek.

„Dbaj o klientów bardziej niż o siebie.

Dobrze na tym wyjdziesz”. ~ Derek Sivers – CD Baby

Co jeszcze powinieneś wiedzieć o darmowym narzędziu Google? 

Do założenia konta Google Moja Firma potrzebujesz prawidłowego adresu e-mail i wszystkich podstawowych danych. Jeśli podasz nieprawdziwe informacje lub Twoja firma nie będzie poprawnie zarejestrowana w CEIDG Twoja wizytówka może zostać zawieszona przez Google.

Z poziomu jednego konta Google moja firma można zarządzać kilkoma firmami. Nie musisz zakładać nowych kont dla każdej firmy. Możliwe jest także posiadanie kilku firm i zarządzanie kilkoma wpisami w Google. Wystarczy, że dodasz nową placówkę do swojego konta Google.

Utworzenie konta i zarządzanie nim jest bezpłatne! 

Google określa wyniki wyszukiwania lokalnego, na podstawie trzech kryteriów. Dlatego tak ważna jest optymalizacja wpisu na różne sposoby – sam musisz dojść do tego, jak dobrze wizytówka w Google będzie pasować do wyszukiwania potencjalnego klienta.

„Google zignoruje Cię wtedy,

kiedy Ty zignorujesz ludzi szukających Ciebie w sieci”. ~ Niel Tan

Klienci zdecydowanie częściej uznają wiarygodność firm, których wizytówki znajdują się w wyszukiwarce Google i Mapach Google. Zastanów się nad tym. Od kogo chętniej kupujesz i jakie miejsca częściej odwiedzasz? Tak myślałem.

O czym muszę pamiętać, zakładając Google Moja Firma?

  • Zdjęcia lub grafiki – muszą być co najmniej trzy. Z ich pomocą uwiarygodnisz swoją pozycję i poprawisz marketing sprzedawanych usług lub produktów. 
  • Częste dodawanie treści. Mogą to być oferty, ogłoszenia czy wydarzenia. Ważne, że dostarczasz klientom wszystkie istotne informacje. 
  • Weryfikacja wpisu w Google Moja Firma to podstawa. Tylko dzięki niemu będziesz mógł aktualizować informacje dotyczące Twojego przedsiębiorstwa.

Jak mogę zweryfikować wpis w Google Moja Firma?

  • Zarejestruj profil w Google Moja Firma.
  • Wybierz metodę weryfikacji – jest na to kilka sposobów.
  • Czekaj na powiadomienie, które otrzymasz do 7 dni roboczych. Potwierdzi ono zakończenie weryfikacji. 
  • Twoja wizytówka może pojawić się w Google nawet kilka tygodni po weryfikacji. 

Podsumowując…

Jeśli poważnie myślisz o poprawie swojej lokalnej pozycji, Google Moja Firma to coś, co pomoże Ci w przeskoczeniu kilku miejsc w wyszukiwarce. Pamiętaj, że marketing to cały mechanizm. Żeby był skuteczny, wszystkie tryby muszą działać.