Bezpłatna wycena
Po prostu zostaw kontakt, skontaktujemy się z Tobą.
Administratorem jest A1 Komputery Emil Wiatrak. czytaj więcej
Na przykładzie obok, widać jak nisko spadły naturalne wyniki na rzecz linków sponsorowanych:
- Najpierw są wyniki płatne
- Później wyniki z map Google
- Dopiero na końcu wyniki organiczne
Reklama nie tylko w wyszukiwarce
Twoja reklama może wyświetlać się nie tylko w wyszukiwarce. Kampanię reklamową można skierować także na:
- Sieć reklamową Google, czyli miliony stron i portali internetowych uczestniczących w systemie
- Google Shopping (Zakupy Google, Google Shop); wyświetlanie w wynikach wyszukiwania zdjęcia Twoich produktów z ich nazwą i nazwą sklepu oraz ceną
- Youtube (reklama video)
- Gmail – reklama w najpopularniejszej usłudze poczty e-mail
- Facebook – reklama w najpopularniejszym portalu społecznościowym
Jak działa reklama w Google?


Jak działa reklama w Google?
Ta forma marketingu internetowego opiera się o model PPC (ang. Pay-per-click). Jako reklamodawca płacisz za działania, które w stosunku do Twojej reklamy podejmą użytkownicy. Może to być kliknięcie w reklamę i przejście na Twoją stronę internetową, albo wykonanie połączenia telefonicznego.
Twoja reklama może mieć zarówno postać komunikatu tekstowego, albo atrakcyjnej grafiki lub filmu wideo.
Pełna kontrola nad reklamą
Prócz możliwości zarządzania wyglądem Twojego przekazu, Google Ads pozwala także skonfigurować szereg innych parametrów:
- ustalenie celu (np. wzrost odwiedzin na stronie, uzyskanie więcej połączeń telefonicznych od potencjalnych klientów)
- ustalenie zasięgu (miasto, region)
- wyboru grupy docelowej
- kontroli nad budżetem – nie wydasz więcej, niż ustalony budżet, a reklamę można wstrzymać w dowolnej chwili
- modyfikacje w dowolnym momencie
Czemu warto korzystać z Google Ads?
- Natychmiastowe efekty
- Płatność za wyniki
- Brak stałych zobowiązań
- Kontrola efektów i wyników
Cennik
Ile kosztuje Reklama w Google?
Koszty prowadzenia kampanii
od 250 zł netto
BEZPŁATNA WYCENA.
Zostaw kontakt, skontaktujemy się z Tobą.
Reklamę w Google możesz wykonywać samodzielnie. Jest to jednak obarczone ryzykiem niskiej efektywności podejmowanych przez Ciebie działań.
Jeśli nie masz wiedzy związanej z marketingiem internetowym wyniki jakie osiągną Twoje samodzielne reklamy, mogą nie być zadowalające.
Powierzenie kampanii reklamowej w ręce specjalistów Google Ads to:
- opracowanie strategii dopasowanej do celów Twojej firmy
- precyzyjne kierowanie reklam
- pomiar efektów reklamy
- rozwój i optymalizacja kampanii w celu maksymalizacji Twoich zysków
Opłaty za prowadzenie kampanii linków sponsorowanych są uzależnione od wysokości budżetu, celów i rodzaju prowadzonych kampanii.