Co robić w przypadku nagłych awarii komputerowych?
Najprościej i najszybciej będzie, gdy od razu zadzwonisz do naszego pogotowia komputerowego:
787 999 504 lub napisz przez Facebook
Opiszesz nam uszkodzenie, a my Ci pomożemy.
Kiedy wezwać?

Pogotowie Komputerowe na ratunek gdy:
- występują problemy z drukowaniem / skanowaniem
- nie działa internet lub zrywa połączenie
- komputer się uruchamia, ale nie działa system Windows
- nastąpiła awaria po burzy (np. spalony zasilacz, karta sieciowa itd.)
- trzeba zainstalować / skonfigurować dodatkowe programy
- należy poprawić / rozszerzyć sieć WiFi
- w przeglądarce otwierają się niechciane strony
UWAGA: Nie każdy problem można rozwiązać na miejscu. Czasami, usterka można wymagać specjalistycznych warunków serwisowych. Dlatego niezbędna jest wcześniejsza konsultacja telefoniczna.
Jak działa Pogotowie Komputerowe?
Pogotowie Komputerowe – jak to działa?
Usługa pogotowia informatycznego w skrócie przebiega następująco:
Kontakt telefoniczny - 787 999 504
Opis usterki lub problemu
Ustalenie terminu przyjazdu informatyka
Przyjazd i naprawa
Pogotowie Komputerowe – obszar działania
Jesteśmy z Wołomina k. Warszawy. Usługę Pogotowia komputerowego kierujemy głównie do firm oraz osób prywatnych z powiatu wołomińskiego:
Dąbrówka, Klembów, Kobyłka, Marki, Poświętne, Radzymin, Tłuszcz, Wołomin, Ząbki, Zielonka.
Cennik
Pogotowie Komputerowe - Cennik
Rozliczenie za usługę informatycznego pogotowia następuje na podstawie czasu pracy informatyka u Państwa w domu/firmie.
Czas ten zależy od rodzaju usterki oraz od prędkości działania naprawianego urządzenia (istotne zwłaszcza przy naprawach systemu, usuwaniu wirusów itd.)
Dni powszednie
*pierwsza godzina
Wieczory i soboty
*pierwsza godzina
Niedziele i święta
*pierwsza godzina
Często zadawane pytania
Zamiast przyjazdu informatyka
W wielu przypadkach bardziej opłacalnym rodzajem naprawy będzie:
- dostarczenie komputera do naszego serwisu stacjonarnego
(Wołomin, ul. Kościelna 5/7) - skorzystanie z pomocy zdalnej na odległość
Zadzwoń!